Tuesday 24 April 2018

Segmen Blogwalking Ramadan-Raya 2018


Segmen blogwalking yang bermatlamat untuk menjalin hubungan silaturrahim  sesama blogger  dengan aktiviti blogwalking, selain melafazkan azam untuk ibadah dan amalan baik di bulan Ramadan tahun 2018.

Jika berminat, anda boleh klik link seperti berikut di bawah :


https://www.hasrulhassan.com/2018/04/segmen-blogwalking-ramadan-raya-2018.html

Di antara lima aktiviti yang akan saya lakukan untuk menjadikan bulan Ramadan 2018 lebih baik daripada tahun sebelumnya.

1.Saya akan sholat berjemaah terawih sebanyak hari yang mungkin.
2.Saya akan banyak bersedekah.
3.Saya akan banyak berdiam daripada bercakap yang mengundang dosa di bulan puasa.
4.Saya akan bekerja seperti biasa, kurangkan berasa letih dan melakukan kegiatan riadah.
5.Saya akan lebih memelihara mata dan telinga di bulan puasa.

Ateh, Moh kome sertai Segmen Hasrul Hassan.com yang menarik ini.     

10 comments:

  1. good luck..semoga Ramadhan kali ni lebih baik dari yg dulu..

    ReplyDelete
  2. Semoga Ramadhan kita lebih bermakna tahun ini

    ReplyDelete
  3. wahhh semoga azam Ramadhan tahun ni tercapai :D

    ReplyDelete
  4. Ya Allah, ya Tuhanku, tunaikan azam dan permudahkan la jalan niat murni rakan bloggerku ini di bulan Ramadan kelak. Perbaiki amalan kami, dan jadikan kami di kalangan orang-orang yang paling beruntung di bulan barakah itu nanti. Amin.

    ReplyDelete
  5. salam...

    singgah yer.. salam ramadhan.. alamak dah lepas..

    https://zolraya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Saya datang dari segmen Bloglist Shida dan saya juga sedang buat segmen
    Salam perkenalan, nama blogger baru dan nama saya Linda
    Saya ingin bertukar link dengan rakan-rakan blogger semua
    Sertai segmen saya "Jom Tukar Bloglist"
    Maaf jika ada salah susunan, orang baru…heheheh..Baru nak belajar buat segmen dan cari rakan-rakan
    JOM TUKAR BLOGLIST

    ReplyDelete